....då var Påsken över!

Hoppas alla haft en riktigt bra påsk!?!!!??!! 

Summering:

Fredagen kändes faktiskt ganska lång men det kan ju bero på att jag var uppe ganska länge.
Var till badhuset för 1:a ggn sedan Sanna var typ 1år. Jasmin tyckte det var jättekul så jag blir nog tvungen att göra om det igen men då får Daniel flja med. Denna gång förljde vi med barnas farbror Micke o hans son Tim (Timpa) som är drygt 2år. Timpa tog sig fram själv i vattnet medans stackars Jasmin fick kalsup på kalsup. Hon kanske lär sig hon med.
På eftermiddagen var vi till barnas farmor på fika där var även kusinen Amelia....sockersöta Amelia.

På kvällen var det dax för mat med  Persan och Lennart på Harrys. Persan o jag började med varsin drink hemma hos mig med ungar som inte lyssnade.......suprice!!  Hann o få i oss ett par lakrisshot också. De kändes i magen!
Sedan bar det av till Harrys för lite käk som också brände ganska bra. Det var chili på ribbsen så jag som inte är förtjust i stark mat höll på att storkna i mellanåt men gott var det.

Vi fortsatte vidare in till statt som hade byggt om sedan jag var där sist.......heja mig vad ofta jag är ute, tror bestämt att sist när jag var där hade de också byggt om :-)
Barbados anläde på scen kl.00.00 och då de byter sågare stup i ett så var det denna gång (tycker jag) en 14:is som stod på scenen.  Det  var ju tur att han kommit ur målbrottet i alla fall för han sjöng bra....hihihi.

Igår var vi hos mamma o käkade mat. Ingen påskmiddag men mat som jag slapp o lagade och gott var det. Syrran var där med familjen också.

Då det var så fint väder beslutade vi att gå till mamma så barna fick gå påskkärringar på vägen dit. Hemvägen var dock inte lika kul då barna var trötta o gnälliga. Väl hemma så tog jag tag i att sopa av altanen då den var full men skräp från väggen som håller på att förfaller. Hann med att städa ur lekerstugan o kratta lite sen var krafterna slut.

Vi grillade till kvällen och tittade på Robinson tillsammans allihopa men Sanna är expert på frågesport gällande allt som är på tv:n så de fick inte titta klart utan åkte i säng kl.21 då hade Jasmin redan somnat.

Avslutar med lite bilder:



Påskkärringar!!

    
Mamma & Jasmin             Gamarna får godis!!       Janne, Tobben, Sverre & Syrran.




Gipsad Tove försöker äta!!



Sockersöta Amelia med pappa P. (från Långfredagsfikan hos farmor)

Hare Gott // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0