.....imorgon är det äntligen fredag!!

Ska bli så skönt med helg. Helt otroligt att jag har jobbat hela veckan utan att vabba.....kors i taket!!
Peppar, peppar (eller Persans huvud...hihi) så hoppas vi på att få jobba hela dagen imorgon också.
Ska i o för sig jobba övertid på söndag så helgen blir väldigt kort men lite extra pengar är ju aldrig fel.

Idag kom de nya produkterna från PartyLites sommarkatalog som jag hade beställt. De var superfina allihopa
o gott luktade också. Så Persan du bara MÅSTE ha ett party!?!?! :-)

Har plockat undan lite vinteroveraller idag och plockat fram några vår jackor och självklart så måste det inhandlas
lite nytt då Sannas enda vårjacka har dragkjedjan gått sönder på. Det är alltid kul att få shoppa men tyvärr så finns
det inte ekonomi att handla kläder för denna månad så hon får klara sig tills barnbidraget kommer. Muntert värre var
det när jag sa det till henne.......hon vill också ha en vår jacka så självklart slutade kvällen för henne i massa tårar men
vad ska jag göra! Typiskt!

Har haft huvudvärk för andra dagen i rad så jag känner mig lagomt mör i huvudet. Det blev inte bättre av att jag fick flytta på min bord på jobbet idag så nu sitter jag mitt i smeten vilket inte är kul med allt surr runt omkring. Lär inte vara sista gången med huvudvär där inte.

Lagade en ny maträtt idag igen och denna gång tog jag inga bilder för det såg inte så aptitligt ut när jag väl var klar.
Det var inte äckligt men det var inte överdrivet gott heller så vi får nog justera det receptet lite om det ska lagas igen.
Har varit jätte duktig denna vecka och inte ätit en enda godis eller kaka. Har hållt mig till någorlunda sund kost.
Nu gäller det bara att klara av typ 6månader till så jag verkligen kan gå ner dessa 15 kilo för mycket jag bär på. URK!

Imorgon skulle L komma till jobbet. Hon har varit hemma sjuk hela veckan så det har varit väldigt tyst på jobbet o för
o inte tala om väldigt lite spydigheter!! Hahaha!! ;-)   Ska försöka komma ihåg att ta med hennes ljus. Har stält dom framför ytterdörren så jag ''borde'' inte glömma dem.

Nänu ska jag ta o sätta på ett avsnitt av NCIS. Måste ju bara se minst ett om dan!

Vi ses och höres.....hare gott // Åsa

Just det.....inte för jag tror att han läser detta men Grattis Magnus på födelsedagen!
Brukar skicka ett grattis sms varje år men i år känner jag inte för det så detta får duga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0