Lite klirr i kassan!

Gick förvånansvärt fort att jobba idag övertid idag. Tänk om alla dagar kunde gå så fort och smidigt. Får trösta mig med att det är bara 4:a arbetsdagar denna vecka sen hoppas jag på att få ta ut en semesterdag tisdag eller onsdag men det lär väll inte hända.
Tänkte jag skulle ta med barna till berget på påsklovs målning.

Har syndat i helden. I fredags ville alla ha pizza så jag fick ¨offra¨ min diet........men jag åt bara en halv pizza så lite duktig var jag. Idag var jag jätte sugen på något gott så jag grävde i frysen o hittade en halv kladdkaka som jag bara inte kunde låta bli så jag tog en bit. Men jag har inte syndat med godis vilket är jätte bra. Jag är ju inte mer än människa!! :-)

Jasmin hade tydligen trillat bakåt i dag och slagit i huvet rätt så regält i en tröskel så hon har en gigantisk bula i bakhuvet. När jag skulle byta blöja på henne var hon ledsen för det gjorde så ont bak i huvet när hon låg på skötbordet. Bara hoppas att hon kan sova i natt. Hon somnade tidigt idag redan kl.19. Hon var jättetrött hela eftermiddagen och höll på o somna i soffan flera gånger.

Jag vill/skulle behöva åka till Ullared men jag hittar ingen billig bussresa inom SNAR framtid. Är det någon som vet någon bussresa?? Eller är det någon som ska åka bil som man kan hänga på??
Sanna och Jasmin behöver vår jackor. Sen behöver alla barna ha massa nya underkläder.
Vårjackan som jag är ute efter finns bara i Ullared vad jag vet eller ja den finns på tradera också men fan vill betala nästan 3 dubbla priset. Märeket är On The Peak och är suberbra. Jag köpte själv en sådan jacka i sommras när vi var iväg Daniel o jag och den är verkligen jätte bra.  Saga fick också en som är brun med lite rosa, jättefin!

Sannas jacka som hon fick för 2år sedan har hon lyckats ha sönder dragkjedjan på annars är den hel så det är bra kvallite på den. Jag bara orkar inte byta dragkjedja på den!

Tja vad man ska hitta på till kvällsmat, börjar på att bli bra hungrig. En ful ovana är att jag/vi alltid äter kvällsmat så sent vilket jag hört inte är bra. Man ska tydligen inte äta efter kl.18 på kvällen.

Ja ja jag ska iallafall gå ta mig något o äta och titta på några avsnitt av NCIS.....Heja Abby! (Pauley Perrette som hon heter på riktigt) Hon är ju supercool. Hon fyllde 40bast i slutet av mars......jag trodde hon var typ 25-30år max. Hihi!!

Hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: L

Ja det var ju tur att du inte tappade snaskförståndet på jobbet. Då hade tanten sagt ifrån. Karin brevid mej stoppar mej varje gång jag frågar om vi kan köpa en liiiiiten snaskbit...

2009-04-06 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0