Övertid imorgon!

Denna helg gick väldigt fort. Kan bero på att jag erbjudit mig att jobba övertid imorgon. Ska jobba mellan 9-14 så det är bara 5h.

Idag har jag spenderat mestadels av dagen med att städa.....jippi!! Gjorde total röj på barnas rum så nu är det rent i en dag eller kanske två.

Har värsta huvudvärken idag igen......snart hugger jag av huvet på mig själv för nu har det varit mycket huvudvärk sista veckan.
Har även haft lite lätt halsont i några dagar men mer har det inte blivit. Bara hoppats att jag inte blir sjuk för jag tänkte satsa på en hel månadslön denna månad.

Nä jag orkar inte skriva mer så jag får skriva imorgon istället.

Hare gott // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0