Snart helg igen....

....ja nästan iallafall. 2 dagar kvar men jag hoppas på att få semester på fredag för jag vill följa med mamma till Västerås och hälsa på mormor. Hon har börjat med strålbehandlingen nu så vi får hoppas att hon blir lite bättre innan det går utför.

Mina barn ville inte på sin dans idag heller så jag åkte dit o meddela att de ska sluta. Har tröttnat på att varje vecka behöva övertala dem att det ska på sin aktivitet. Varför krånla med det när det inte behövs. Har istället bestämt mig för att börja åka till badhuset varje onsdag med barna så de får bada istället. Nånting måste de göra tycker jag och samtidigt får jag bada lite också. De blev superlyckliga över detta beslut så nu finns det ingen återvändo. Det är bara att ta på bikinin det :-)

Har inte hunnit med så mycket denna vecka men vem bryr sig, det blir ju destomer att göra till helgen istället i och för sig, men, men!! Har åtminstone hunnit med att tvätta en maskin med tvätt idag så helt syslolös har jag inte varit.

Ska gå o sussa nu så Natti, natti på er // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0