Tiden räcker inte till!

Har inte hunnit eller orkat blogga på hela veckan. Tiden bara rusar iväg och jag hinner ingenting.

Måndag: kommer inte ens ihåg vad jag gjorde :-)

Tisdag: Började morgonen med att lämna in ett urinprov som visade sig att jag har UVI så det var bara att träffa doktorn o få lite piller sedan bar det av till jobbet. Kompade hem redan vid 14 och åkte till apoteket för att hämta ut medicinen samt ta en tripp på stan där jag träffade på syrran så vi shoppade lite tillsammans. Sedan var det dax att hämta barna, hem och lämna dem för att dra vidare till Degerfors och måla så fort gubben körde in på gården. 

Onsdag: Är vår badhuset dag så fort som attan hämtade jag alla ungar och drog till badhuset. Kom hem vid 19:15 och då var det kvällsmatsdax. Sedan var det bara för barna att gå och lägga sig så jag kunde plasera arslet i soffan. Hann faktiskt dra snabeldraken över golvet en sväng också.

Idag: var det igentligen brasdax men ORKA!! Nej, det sket vi i. Gubben jobbar övertid och jag bara inte orkade ta mig för att åka själv med 3 ungar. Måste ju vila upp mig inför imorgon.
Vi ska ju till Lek och Buslandet imorgon med Persan och Karin. O jag ska ha syrrans 2 tjejer med mig också. Jasmin får stanna hemma för hon får inte plats i bilen men jag tror det räcker gått och väl med 4 skitungar att hålla reda på.

Har lyckats fått ihop 486:- i merförsäljning denna månad.....är riktigt stolt faktiskt. Hade hoppats på att komma upp i över 500:- men jag hade en halvtaskig dag idag så jag lyckades inte riktigt men det är bra mycket mer än jag brukar ha så BRA JOBBAT ÅSA!! :-)



Sanna nästan 4år.


Saga när hon fyllde 3år.


Jasmin snart 3år.


Badbrudarna Juni 2007. Denna pol blev inte långlivad då någon katt lyckade pysa ringen.
Är såååå skönt att det är sommar på G.

Nu ska jag försöka få Jasmin i säng så hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Hittat hit

Fin blogg. Hoppas du mår bra!

2009-04-30 @ 21:13:26
URL: http://selitarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0