Trött på ungar.....................

Jag är så jä.... trött på ungar som skriker och gnäller dagarna i ända. De har tjatat i flera dagar om tivoli men så uppkäftiga och otacksamma som de har varit i helgen så blir det inget tivoli. Synd då jag också ville dit o titta och ta lite lotter.
Saga är värst.....hon gör något dumt och när jag förklarar för henne varför hon fått utegångsförbud så står hon o gnäller vaaaaaaarrrrrfffföööörrrrrrrrrr?????????????  Ja jag undrar varför.   Kan vara för att hon INTE fattar när hon ska ge sig.
O när hon får skäll så går hennes aggritioner ut över stackars Jasmin och så slutar det i att de slåss och båda tjuter.......jippi!!!!
Nä, jag är sååååå trött på detta att jag snart skiter i allting.  Skulle behöva semester från familjen tror jag......ungarna i allafall.

Har varit hemma hela veckan då mitt huvud varit allmänt trasigt men imorgon är det jobbdax och jag ser facktiskt fram emot att jobba synd bara att någon blockerar min sikt när jag kommer tillbaka....URK!! Ja ja det får väll gå, jag får helt enkelt stirra mig blind på dataskärmen :-)

Fick skitlön denna månad igen och nästa lär inte bli bättre då jag varit sjuk en hel vecka.
Har inga ljuspartyn inbokade heller förutom att jag tänkt ha ett vid löningen i maj om någon är intresserad. Finns faktiskt lite reaprylar med i maj som är riktigt bra. Ni kan väll tänka på saken?!?!?!?!

Rensade ur barnas garderob igår för att få plats för sommarkläderna. Tyvärr blev det inte så stor skillnad men jag fick iallafall i lite sommarkläder på hyllorna. Jag höll på HELA dagen tills ryggen inte orkade mer. Fattar inte att det ska ta sådan tid jämt när jag ska göra något.

Idag har jag planerat in att sitta på arslet i soffan hela dagen och inte göra något.  Så jag ska ta o göra det nu!

Detta kanske blir mitt nästa projekt att tattuera över den ros som idag knappt syns....vad tycker ni??????



Hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: L

Det va fasen va du ska må dåligt. Men jag har inte varit på topp i veckan heller. Man ska väl va som en kalv på grönbete nu på våren...

Kom på en lösning till dina barn. Du vet det finns ju många som inte kan få barn. Dom kan väl få låna dina ett tag.

2009-04-26 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0