......URK!!!!

Jag städar och barna stökar till sedan städar jag igen o barna stökara till........orkar inte mer nu, jag skiter i allt snart. Är det meningen att man ska jobba halva livet på en arbetsplats som inte tar hänsyn till personalen för 5öre och sedan ska man åka hem för att fortsätta jobba hemma med att städa och tvätta den andra halvan av livet.
Som ni kanske märker har jag defenitivt vaknat på fel sida idag men när jag ändå är igång kan jag fortsätta lite till.

Vi tar det här med de fällda i Piratbyrå härvan. Ja de ska betala en hutlöst massa miljoner och sitta i finkan i 1år medans de som våldtar MÄNNISKOR kan slippa undan det mesta. Jag fattar inte vad samhället är på väg igentligen. Vem fan har de skadat igentligen?!?!?!?!  Nä jag tror att hela värden är på väg åt helvete. UUUUURRRRRKKKKKK!!

Kan min vresiga morgon bero på att jag haft huvudvärk typ 3dagar i rad nu och känner bara för att dra något gamalt över mig. Det är tur att solen skiner i allafall synd bara att det blåser så kallt. Fast hellre lite kyla än regn för jag avskyr regn, barna blir så blöta och geggiga då.

Jasmin igår när hon borstade tänderna. Eltandborsten är jätterolig!!


Idag ska jag till Therese och ha ljusparty. Har inte haft något party än denna månad då det går VÄLDIGT trögt på den fronten för MIG. Verkar som alla andra har flyt men inte jag. Kanske behöver inse att jag är kass som säljare och att ingen helt enkelt vill boka party med MIG!! Synd då jag tycker det är jätte kul. Men det är väl bara tt inse att ROLIGA saker inte SKA existera i mitt liv. 
Tänk om man kunde vinna lite pengar så man kunde känna att det gick att hitta på lite roligt här i livet. Men sådan tur ska man inte ha men det r tur att någon i släkten ändå har haft tur. Över 300000:- på travet delat på 2. Grattis till dig!!!!!
Jag är inte ett dugg avensjuk!! :-)

Igår fyllde Tilde år men hon är hos sin pappa så kalaset blir ikväll. Tyvärr kan jag inte följa med då jag ska ha ljusparty. Stort grattis till dig Tilde 9år. Stora tjejen. Tänkte jag skulle kompensera henne med att ta med henne till Lek och Buslandet när vi ska dit men hon är även den dagen hos sin far så jag får väll ta mig i akt och ringa och fråga om hon får följa med oss. Skulle inte förvåna mig om hennes far sätter sig på tvären och säger nej för det är en sådan skitstövel han är!! :-(    Ska nog kanske ta med Tove också men den damen är ju gipsad efter en vurpa i skogen så det blir nog kanske svårt men jag hoppas hon blir av med gipset innan dess.

Förra helgen var jag o tittade på hundvalpar. De var ju såååååååååååå söta.  6st av 8st har hon kvar nu varav en ska hon behålla. Så små och lurviga.  Men de flesta djurungar är ju söta....ja nästa alla iallafall.

Det var inte lätt att fånga dem på bild då de inte var stilla en sekund.




Från när vi var och tittade på Alcazar i örebro.


En väldigt slö Silver!


Så här ligger han o slöar och njuter varje kväll bredvid husse som klappar på honom!!

Hare gott i solen // Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0