Vabbat hela veckan...

Det bidde inget jobbande denna vecka. Sanna ville inte till fritis idag heller och jag vaknade med migrän så jag ''offrade'' mig att stanna hemma. Jag lyckades får huvudverken att släppa så nu mår jag ok igen.
Kan inte påstå att jag fått något gjort här hemma denna vecka, nån enstaka tvättmaskin har jag lyckats haft igång men mer är det inte. Har varit i Berget och hjälpt keramikfabriken lite denna vecka vilket har varit kul.

Imorgon måste jag iväg och införskaffa lite påskgodis till några påskägg. Sen kan det vara bra at ha lite hemma om det kommer några skräckinjagade påskvarelser på lördag. Vi brukar försöka bli bortbjudna på påsklunch för att slippa ta emot massa ungar men ingen har bjudit in oss än så den bådar inte gott.

Imorgon blir det Barbados med jobbpolarna....ska bli kul att komma ut lite. Har vi tur kanske det finns nån god pubbuffe att smaka på:-)   Hur som helst så är det trevligt att träffa ''vuxna'' människor då jag bara umgåts med barn nästan hela veckan.

När jag läste igenom lite bloggar här nyss så kom Jasmin och ville titta precis som jag kollade igenom Karins blogg.
Jasmin började direkt och prata om att leka med Emil då hon såg Emils bild. Så nu har hon klätt på sig diverse utekläder och tror att hon ska åka till Emil o leka. Stackars liten. Vi får helt enkelt planera in en dag så Jasmin får leka med Emil.

Påskbild från 2007. Jasmin och Sanna!



Hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad gulligt av henne! Så klart vi kan ses nån dag så får de små leka :) Har ljusen från REAn kommit än? Kram!

2009-04-11 @ 20:16:11
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0