Vill någon byta huvud????

Detta huvud är inte roligt alls.......har haft flera migränanfall och där imellan en massa värk. Detta leder till att jag inte vill jobba för det är inte roligt att vara på jobbet med en värkande skalle.
Planen är att jag ska ta mig till jobbet imorgon för jag har lovat barnen att vi ska åka till badhuset efter jobbet så jag får väll masa mig iväg. Bara hoppas att jag inte vaknar med huvudvärk för den lär inte bli bättre av att bli tvungen att stirra på en smått irriterande gråhårig gubbe hela dagen.....å vad jag ser fram emot att jobba....not!!
Tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt!!!!!!

Nu kom gubben med pizza så jag ska försöka äta lite vilket inte är helt lätt när man mår småilla mest hela tiden av all huvudvärk.......och om ni undrar så NEJ jag är INTE med barn!!  Man kan må illa ändå!! :-)

Hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har huvudvärken inte gett med sig än?! Suck. Trist. Du får ge dig iväg och se om du behöver annan medicin kanske. Hoppas du mår bättre imorrn. Ses då isåfall.

2009-04-21 @ 22:08:03
Postat av: Anonym

Var är du?

2009-04-23 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0