Ronja

Idag har Ronja lämnat oss för en färd upp till himlen. Hon har varit dålig i några dagar  och idag tog vi beslutet att hon skulle få slippa all smärta. Hon hade fått ett jätte sår på ena höften som var vädigt infekterat. Man fick inte rör henne för då small det så det blev säkrast för barnen och de andra katterna så här.
Jag har gråtit massor vilket lett till att migränen jag hade på förmiddan idag blev olidlig till slut. Kan säga att det var inte kul att berätta detta för barnen. Usch!!

Ja de sista veckorna har varit hopplöst jobbigt med alla sjuka katter hit och dit. Tror att Gizmo är på bättringsvägen ialllafall.

Helgen spenderade jag i göteborg. Fredag blev det Liseberg med Anna-Karin och vi åkte massor med karuseller.....BALDER!!!!! Såååååå KUL!!
Lördag var det konferans dax och på kvällen var det galamiddag. Försökte ta lite kort men då jag inte hade kameran med mig så fick jag lita på telefonen och det var en stor miss då denna JÄVLA telefon la av under galamiddagen så jag inte fick igång den förens sent på natten.........telefonen åker i väggen snart.

Det var ett super uppträdande med Peter Johansson från Champions of rock......han var helt underbart bra och för att inte tala om SNYGGGGGGG!
Ja hela helgen var helt kanon bra. Tack Party Lite!!

Ja nu har jag uppdaterat lite i allafall.....det får duga för nu ska jag sova.
Kommer lite bilder nån dag när jag orkar och har tid.
Hare gott!!



Kommentarer
Postat av: L

Fy va hemskt... Bävar för den dan jag måste göra det samma...



2009-08-27 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0