snart orkar jag inte mer....

Ja kan inte påstå att livet leker direkt. Dessa katter tar knäcken på mig. Sedan i helgen har lilla Gizmo haltat så vi var iväg till veterinären i måndags men de hittade inget fel. Dock om han inte blev bättre eller om han blev värre så skulle vi återkomma imorgon för en röntgen så fram med plånboken bara för han har inte blivit bättre utan snarare sämre.

Ger upp det här med avel snart innan det ens har börjat. Bläääääääääää!!

 På fredag bär det av till Göteborg för min del och en jäkla massa annat folk också då det är dax för PL konferans.........jäj!!
Ska bli sååå kul!! 

Ja det har inte blivit mycket bloggat i sommar och det kommer det inte bli idag heller då jag har mega ont i skallen...IGEN!
 
Orken är på vippen att ta slut.

Hare gott

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej. Ge inte upp avlandet :) Jag tingar en maincoon redan nu så kan du ju inte ge upp ler

Hoppas ni har det bra i Göteborg!

Kram

2009-08-21 @ 22:59:24
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0