-24 grader.........brrrrrrrrrrrr

Fy faskien vad det är kallt ute. Fick mig en ofrivillig promenad då den där jävla volvon harvat igen. Det var samma visa förra vintern då jag blev stående mitt i nya rondellen vid McD. Denna gång hann jag som tur var inte så långt utan hann svänga in på gatan nedanför oss.

Nu ligger det BARA på 21.3 minus!! Brrrrrrr.....kallt som fan!!

Skulle hämta Partylite paket som kom idag men jag antar att det får vänta då volvon är paj och polon har inget batteri som funkar så den startar inte den heller.........jippi, det är sååå roligt med bilar!!

Julen gick snabbt förbi som vanligt så nu är det bara nyår kvar vilket kommer gå ännu fortare. Har inga planer alls för nyår utan ska bara sitta hemma o uggla med barna.

Snart ska jag åka på kryssning med Cinderella......3-4januari.....ska bli kul. Bara jag utan gubbe och ungar. Blir en minisemester på semestern...haha!!
Jag åker med Partlite så det blir lite konferans också.

Hoppas ni får en trevlig NYÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0