Äntligen.......

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator och fungerar gör den............JIPPI!!!!
Man känner sig allt lite naken utan datorn. Ja iallafall så har den hittat hem nu.

Denna vecka har flackat lite då Saga inte mått så bra i magen efter svinsprutan.....ja jag tror iallafall att det är sprutans fel.
Jag jobbade i måndags och eftersom vi blev beordrade 6h övertid innan söndag så stannade jag kvar 3h redan i måndag vilket var tur för på tisdagen fick jag vara hemma och vabba. Onsdag jobbade jag igen men orkade inte stanna kvar någe efter utan tog en tripp till stan. Hittade massor av snygga tunikor som jag skulle vilja ha med inte med våran ekonomi plus att de flesta kläderna jag hittade fanns inte i min storlek.
Idag torsdag fick jag vara hemma och vabba igen men imorgon blir det jobba av tror jag. Saga verka må lite bättre nu så hon får gå iväg till skolan imorgon.
Eftersom jag har 3h kvar att jobba så får det bli övertid på lördag istället.....man får ju mer betalt på helgen!!


Fick nya ¨ljus¨ katalogen i måndags vilket var JÄTTE kul. Massor av nya saker som jag vill ha och skulle behöva ha för att ha något nytt att visa. Jag får nog snart råna en bank för att vinna på lotteri är ju lönlös men det kan ju bero på att jag nästan aldrig köper lotter kanske :-)

Ja nu har jag uppdaterat en liten smula iallafall eller hur Lennart?!?!?!?!

Hare gott//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0