SUCK....

Jag känner inte alls för att stressa massor idag men va fan ska man göra.
Måste handla sista julklappen. Vi har nästan tomt i skåpen så vi måste handla. Städa, ja städa hela huset med tanke på att jag fyller på fredag och det kommer folk då och imöra tänker jag inte städa! Har en julskinka på tining som måste fixas i eftermiddag. Sen tänkte jag göra lite mer julgodis men det är ju inte ett måste då det går att köpa en del klara så jag får nog hoppa över det.
Det kommer som sagt folk på fredag och jag tänkte bjuda på smörgåstårta då det är enklare än att baka massor av kakor så jag tänkte förbereda den ikväll innan jag lägger mig för den blir godast när det får stå MINST 1dygn....mumma!!
Efterrätt har jag inte ens tänkt på utan det blir kaffe och en snickerskaka om jag nu orkar baka sådana ikväll!!

Kan inte sluta tänka på lilla Misty......snyft.  Kanske bra att jag har så mycket att göra så slipper jag hinna tänka överhuvudtaget. Hinner kankse inte känna förkylningen som håller på att bryta ut heller.....URK!!

Här kommer lite julhälsningar från smådjuren i huset för de som är en storlek större har jag inte orkat fixat kort på.
Så tack för alla julkort men jag har tyvärr inte skickat några i år.......orka!!







God Jul önskar jag alla//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0