Äntligen helg....

Idag började dagen mindre bra och den fortsatte i samma mönster hela dagen. Sura och otrevliga kunder som man har lust att lägga på i örat. Såg på kanon.se att någon kund hade bombhotat transcom och en kommunikatör. Jäkla nöt, hoppas han åker dit den jä....!!!! Helt otroligt vad korkade en del kunder är.
Fick en avbokning (ljusparty) till så jag tror jag ger upp snart innan jag ens har hunnit börjat. Jag som var så peppad. Ska iväg o ha ett på södag i allafall.

För er som vill ska JAG har ljusparty här hemma på Onsdag 25/2 Kl.18 och ni är Hjärtligt Välkomna!!

Persan kommer o Karin kommer med lilla Liam och Lennart försökte slingra sig ur men ursäkten var inte tillräckligt bra så hon får allt pallra sig hit och ta med sig sina polare.  Som vanligt så är folk sega med o svara så det var de som svarat på mitt sms. Får väll se om nån mer behagar komma.

Tror det brinner på andra sidan kullen för när jag och stora trollen åkte från Coop så bolmade upp rök och det var för mycket för att komma ur en skorsten. Usch jag tycker inte om när det brinner för man kan inte styra över något. 
Vi var till godis affären också o det blev en regäl påse, 80 spänn.....fan jag som tänkte jag skulle försöka att sluta med onyttigheter. Men men jag får väll vänta tills efter helgen då när godiset är slut :-)

Fick mitt garn idag som jag beställde i början av veckan så nu ska jag sticka mig en poncho till. Ska bli spännande då jag tänkte gör den lite annorlunda mot de andra jag gjort.  Svartmelerad ska den bli med lite mohär i.
Eftersom det inte blev något ljusparty imorgon ska vi åka till P. o Therese, Anton och Amelia så tjejerna får åka pulka med Anton. Vem vet jag kanske också kan ta mig en tur på pulkan.
Vi var dit en sväng innan vi åkte till Coop o handlade och lämnade ett par PartyLite tidningar och Amelia är ju så söt. Riktigt bäbis söt i ansiktet  o  VÄLDIGT lik sin pappa över ögonen.

Var o bokade tid för ny tatuering idag så 25 juni är det dax igen. Denna gånga ska jag fixa till min ros som knappt syns. Vet inte än om han ska få göra något helt annat eller bara fylla i och lägga till lite kanske på rosen. Då den knappt syns sa han att det inte är några problem att tatuera över om jag vill det. Spännande!!!!!

Nu ska jag käka så hare gott så ses // Åsa







Kommentarer
Postat av: Lennart

Sicken tur att du fick ditt godis. Får barnen smaka eller hugger du efter dom?

2009-02-20 @ 21:27:25
Postat av: Karin

Det ska bli så kul med ljuspary! Kul det ska bli att träffa dig och ses en stund! :) Kram

2009-02-21 @ 19:40:54
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0