Jag gör ett försök här istället...

Idag lyckades jag överträffa mig själv på jobbet. Istället för de 50-55 samtalen jag brukar ta på en dag så lyckades jag med 78 samtal innan jag begav mig hemåt.....mycket duktigt tycker jag.

När jag hämtade stora trollet (Sanna) hos en kompis efter jobbet idag fick vi åka direkt till mamma då Sanna hade åkt på knäna på fritis så hon hade stora revor på termobyxorna. Då jag har lånat ut min symaskin till syrran så kunde jag inte sy det själv (precis som att jag hade gjort det ändå!!) så mamma fick hjälpa till.  Om trollen kunde förstå att kläder är inte gratis så man kan ju tänka sig lite för och vara lite försiktig. Nu ska de ju inte sluta leka för det men hallå man måste inte åka på KNÄNA man kan ta en stjärtlapp eller något o sätta knäna på.

Gubben jobbade över idag så jag fick hämta alla troll själv vilket gick rätt smärtfritt. När vi kom hem var det bara att packa stor trollets väska då hon skulle sova hos moster och kusin Tove som är 10år. De ska till nobelhallen imorgon och åka skridskor.
När jag hade fått resterande 2 troll isäng lite för 20 så var jag tvungen att laga lite käk. Det blev stekt laxfile med couscous geggamoja. Hade inte tänkt att couscousen skulle bli som en geggig gröt men det blev det. Det gick väll att äta men det var ingen höjdare. Matlåda blev det också men vi får väll se om geggan går att äta imorgon.

Titta jag kan lägga upp bilder på min blogg.......................JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lilla Trollet Jasmin


Mellan Trollet Saga


Stora Trollet Sanna


Tillbaka till verkligheten och det här med design på bloggen, ja det är ju inte helt lätt och inte lite svårt heller utan så jävla dyngsvårt det bara kan bli. Ja jag kanske lär mig det här också men just nu känns det hopplöst med massa tecken hit o dit.
Imorgon är det torsdag och bara en dag kvar till helgen. Gött o får sovmorgon på lördag. I helgen har jag mina första ljuspartyn och det ska bli super kul fast det är lite pirrigt också då jag hatar att stå i centrum. Att stå och tala framför folk är inte riktigt min grej men det ska jag väll kunna lära mig.
Igår betalade jag Konferansen som PartyLite har i august. Ska bli så superspännande att följa med till Göteborg på konferansen. **hihihi**

Nä nu ska jag nog ta o knyta mig så Go Natt på er alla. Persan o Lennart vi ses imöra!!

Hare Gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blev ju riktigt snyggt här på din nya blogg. Och bilderna blev som dom skulle. Och texten var ju så man kunde läsa den. Det var den ju på din förra blogg också. Men på min är den så liten och ihopknöcklad... Får kanske ta mig i kragen och byta över jag med... :)

Ja..! Vi ses imorrn!

Kram

2009-02-18 @ 22:36:39
Postat av: Pernilla

Det blev ju riktigt snyggt här på din nya blogg. Och bilderna blev som dom skulle. Och texten var ju så man kunde läsa den. Det var den ju på din förra blogg också. Men på min är den så liten och ihopknöcklad... Får kanske ta mig i kragen och byta över jag med... :)

Ja..! Vi ses imorrn!

Kram

2009-02-18 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0