Neeeeeej...

Tro på fan att jag börjar bli sjuk igen, näsan är tät och det sticker så där träligt som det kan göra när förkylningen börjar. Blääääää!!!! Slutatde men penicilinen i tisdags så jag trodde jag skulle vara frisk ett tag men icke sa nicke!

De ringde från Öron, nösa & hals i fredags så på torsdag är det dax för Saga att opperera bort halsmandlarna. Usch va träligt. Vad ont hon kommer att få kraken. Har sagt till gubben att denna gång får han följa med för jag följer inte med in när de ska söva henne. När Sanna skulle opereras så var det bara jag med o det var det väsrta jag varit med om för precis innan de somnar in så börjar de skaka och rycka och det var skit äkligt. Speciellt då INGEN hade berättat att så är det.
Nä denna gång får gubben gå in. Sedan får jag och Saga sova kvar över natten o åka hem på fredag förmiddag. Hon ska vara hemma i minst 1½ vecka efter så inget dagis på jätte länge. Gubben får dock offra sig lite också för jag tänker inte ta all VAB. Mamma sa att hon kunde hjälpa till o ta henne några dagar sen när hon inte har så ont vilket är snällt.

Funderar på om jag också skulle behöva en operation kanske eftersom jag är sjuk hela tiden. Har varit med om någon sån där operation när jag var liten men jag minns inget från den. Kaske skulle påpeka det nästa gång jag ska till läkarn, inte för jag VILL opereras men det kanske är nödvändigt ont. (hjälp, jag som hatar smärta)

Snö, snö, snö och snö. Ja det har kommit lite snö eller inte så lite. Barna var ute och skottade lite förut men de orkade inte mer sa de. Jag tittade ut och de hade nästan skottat allt så det var väldigt bra gjort. Gubben gick ut nu far att ta bort lite snö imällan bilarna samt PÅ bilarna. Tycker det är mysigt med snömen det finns en gräns så nu får det gärna sluta snöa!

Igår var vi till Daniels lillebror Peter och Therese och hälsade på. Måste bara lägga upp en bild på deras Amelia för hon är sååååååå söt.



*

Hon ville dock inte le åt mig.

Ska dit idag igen o ha ljusparty.....ska bli kul fast det är lite pirrigt också.

***Glöm inte, ljusparty här på Onsdag kl.18***


Här kommer en bild på fåntratten Silver i ¨sin¨ fåtölj!

Han ser så löjlig ut när han sitter sådär!

Ja det är väll dax att göra lite sysslor här hemma så hare gott // Åsa




Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ du har inte fått lov att bli sjuk igen! Fy på sig. Hör genast av dig till doktorn! ;) Hoppas att du inte blir dålig igen. För du var ju nyss hemma.



Hoppas partyt ikväll blir lyckat!

2009-02-22 @ 18:23:14
Postat av: Anonym

Inte bli sjuk igen. Det är ju helt galet då ju.

O Silver är inte fånig. Han bara lever livet. Han tycker nog du är lika fånig när du sitter på en stol. Det är mycket mysigare o ligga på en ren nytvättad tröja eller i sängen, ju!

2009-02-22 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0