Onsdag, Torsdag, Fredag....

Onsdagen gick faktiskt ganska bra. Började med att åka till lasarettet för koll och blodprov på Saga innan operationen. Hon ville inte ta blodprov så de fick sätta på lite emblakräm på armarna. Hon tyckte dock att det gjorde lite ont ändå så hon fick lite extra klistermärken. Innan jag åkte tillbaka med henne till dagis passade vi på att handla lite fika till ljuspatyt på kvällen då jag inte skulle hinna det efter jobbet. Stress, stress så kom jag till jobbet 12.15. Fortsatte att strässa igenom alla samtal vilket blev 35st på 3½ timmar. Inte illa!! Stressade sedan hem för att hinna plocka i orndning och damsuga lite då det kryllade av oönskede husdjur i hörnen. Som vanligt hade hälften av dem jag skickat sms till inte ens svarat så jag tog för givet att de inte skulle komma och det gjorde de inte heller. Vi blev en liten skara iallafall så det var jätte trevligt.

Torsdagen lämnade vi först Sanna o Jasmin för att sedan åka till lasarettet med Saga. Först vägrade hon ta den lugnande drycken så det slutade med att jag hävde den i henne. Gick faktiskt bra fast hon blängde dock en aning på mig. Daniel fick följa med in när de skulle söva henne för det ville inte jag denna gång. Det var ju så otäckt när Sanna skulle sövas. Operationen gick jätte snabbt....typ 20 minuter. När de hämtade mig hade Saga börjat vaknat och var inte så lycklig alls. Som tur var lugnade hon ner sig snabbt och somnade sedan om och sov mest hela dagen. Hon har inte haft ont alls men hon går på alvedon regelbundet för att hon inte ska få ont.

Fredagen fick vi åka hem redan vid kl.9 efter vi varit och träffat läkaren för en snabb koll att allt var ok. Allt såg bra ut. Har idag gjort så lite som möjligt då jag är as trött efter att jag sovit i en hård och prasslig sjukhussäng. URK!! Sen är det som vanligt så att en sköterska bara måste komma in typ kl.6 på morgonen och börja prata en massa när man äntligen lyckats somna lite. Har alltså varit vaken sedan 6 och fått en trevlig huvudvärk på köpet.
Nu ska jag åka o hämta Jasmin så jag kan spä på denna huvudvärk lite till med hennes gnäll resten av kvällen....JIPPI!!
Känner mig lagomt lycklig idag!

Hare gott och beställningen till Partylite är skickad för er som beställt // Åsa

Kommentarer
Postat av: Lennart

Så bra att ni är hemma igen.

Känner oxå av huvet. Men det ska visst va bra sägs det. Då har man nåt där inne:)

Ska snart iväg o måla. Blir förhoppningsvis klar idag... Sen ska jag lägga upp en bild på underverket

2009-02-28 @ 09:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0