Övertid....

Igår  jobbade jag övertid....3timmar blev  det. Jobbade från 7.30 till 19.00. Måste säga att det gick förvånansvärt bra, tiden bara flöt på. Idag var jag också duktig och jobbade 30minuter över. Eftersom jag ändå skulle direkt till degerfors och måla kl.17 så kunde jag lika gärna stanna kvar en stund för jag skulle ändå inte hinna hem på den stunden.

Imorgon ska jag iväg med Saga till Öronmotagningen för prover innan operationen på torsdag. Hon vill inte det men hon måste. Tänkte jag skulle hinna köpa något paket också till henne för det fick ju faktiskt Sanna när hon opererades. Vet inte hur tiden ska räcka till imorgon. Först öronmotagningen segan får måste  jag hoppa in o handla fikabröd inann jag åker till jobbet  till Lljuspartyt imorgon kväll. Ska på något sett hinna köpa paketet också. Har iallafall redan fixat fram bordet och lite av grejorna jag ska visa på partyt. Har som vanligt inte fått så många svar från de jag skickat sms tlll så vi blir nog inte så många. Strunt samma för jag måste ändå köpa ljus!

Nu ska jag och mitt onda huvut gå o knyta oss så vi höres kanske på fredag då jag kommer ha fullt upp ända fram tills dess. Måste ju sova lvar på sjukan med Saga torsdag till fredag.

Hare gott // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0