Torsdag!

Då var det Fredag imorgon då....redan!! Gött att veckan har gott fort. Dagen på jobbet gick inte lika bra som igår men det får duga. 62 samtal och 2 försäljningar....lite klirr i kassan, ja förutsatt att ljudfilerna blir godkända. Fick iallafall lite pengar för den försäljningen jag gjorde i måndags vilket var kul.

Jag var duktig igår o lagade matlåda tills idag men tro inte jag fick med den till jobbet idag så det blev o köpa sig en räk- och fetaost sallad. Klant!!  Ja men då har jag ju mat tills imorgon iallafall.  Är inte så sugen på geggan dock men laxen är smarrig. Kanske får skippa geggan och köpa liten sallad till istället.

Har nu lyckats få alla barn i säng och Jasmin hon somnade på en gång redan vid 19. Jag tror hon var LITE trött!
Har bråkat med massor av katter idag igen. De har gaddat ihop sig mit stackars Ronja. Misa hon smyger omkring och letar efter Ronja hela tiden för att kund ge henne en liten smäll. Tussi vill leka så hon förföljer henne också överallt tills Ronja fick nog och slog o fräste åt henne då backade hon sen har jag inte sett henne på en stund. Silver tycker det är jätte kul när Ronja blir arg så då måste bara han gå dit och sniffa på henne lite så hon blir ännu mer arg. Nu ligger hon här bakom mig på ryggstödet på soffan och ser allmänt irriterad ut. MUNTERGÖK!!

Imorgon får vi lite barnbidrag vilket är välbehövt då det är eko i alla skåp. Lite mat skulle behövas och kanske lite blöjort till Jasmin annar kan det bli väldigt blött och kladdigt i helgen.

Nu ska jag ta en kvällsmacka för det kurrar lite smått i magen. Tyvärr åkte jag på huvudvärk efter besöket på Coop med Persan, Saga och en VÄLDIGT sur och grinig Jasmin. Skit ungen gav sig tyvärr inte när vi kom hem heller utan fortsatte att gnälla o tjata om godis. Urk!!

Avslutar med lite bilder!

Surtanten Ronja!



Silver spelar död!


Hare Gott för imorgon är det FREDAG!!    //Åsa


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Japp. Imorrn är det härlig fredag! Jippi!

Va goa kissarna ser ut :)

Lilla Jasmin måste ha varit helt slut. Trött och ledsen. Inte roligt att gå i affären då.

Vi ses imorrn!

Kram

2009-02-19 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0