.....bara 1 dag kvar till semester!!

Ska bli så skönt att gå på semester i 5 veckor.......sååååå gött!
Får hoppas att jag överlever 1:a veckan då jag ska vara själv med barna för Daniel inte går på semester förens veckan efter.

Kan inte påstå att jag bloggat speciellt mycket men jag hinner ju inte med. Tiden räcker helt enkelt inte till.
Tänkte inte skriva en massa idag heller då jag är sååååååååååå trött. Ska nog lägga mig och ''titta'' på tv:n.

Här kommer bilder från sagas kalas.



Här kommer en bild på min nya TATTOO!!



Hare gott!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tattueringen va jätte fin, jag vill oxå ha en sådan blomma :) Vart har du gjort den? Pris?

Kram

2009-07-03 @ 00:17:30
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0