....blogga med mobilen!

Ska prova att blogga lite med mobilen. Det blir ett kort inlägg. Idag var det mormors begravning....det var jättetufft. Usch o fy vad det var jobbigt. Jag avskyr verkligen att gråta o när jag väl hadde lyckats sluta så började saga att gråta o då var det kört igen. Jag är fortfarand kvar i sala. Daniel o barna åkte hem själva. Syrran skulle stanna så jag åker hem med henne imorgon eller på söndag. Imorgo fyller lilla trollet 3år. Synd om jag inte kommer hem men å andra sidan så tror hon att hon sedan fyllt då vi hade kalaset i söndags. Kan ju hoppas att hon nöjer sig med pappa så länge. Nä nu måste jag ge mig för jag har inte skaffat datapaket än till mitt abonnemang så det blir dyrt att wappa. Hare bra//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0