Halsfluss.....

När jag vaknade i tisdags så kändes det lite irriterande i halsen och frammåt kvällen hade jag ont samt feber. Hela natten hade jag feber och på morgonsidan på onsdagen så kunde jag knappt svälja göt jag hade så ont. Insåg att det bara var att ringa läkarn.
Läkarbesöket tog totalt 3 minuter. Han tittade i halsen och kände på halsmandlarna som var jätte ömma och sa att det var en regäl halsfluss såjag fick ett recept sedan var jag klar att åka hem igen. Låg hela dagen på soffan och huttrade.
Vaknade utan halsont på torsdagen så vi begav oss till örebro för att leta skor till min galaklänning. Dock tyckte min hals att någon motta får det vara så efter typ 6 timmars rännande i örebro så hade jag jätteont i halsen igen.
Idag vaknade jag utan halsont igen men nu har penecillinen börjat hjälpa ordentligt.
Jag har alltså på mina 4 veckors semester som jag haft varit sjuk 2 gånger...........helt jävla otroligt.

Kan ju meddela att jag fortfarande inte hittat några passande skor så det blir att gå barfota på galan.

Jag har hittat ett hus som jag vill ha så om någon har 1 mille och låna mig så tackar jag jag. Detta hus har vi tittat på en gång förut för 2år sedan när det var till salu då och nu ska tydligen de nya ägarna sälja.  8 rum & kök......perfekt!! Sedan finns det dubbelgarage om det inte till och med var trippelt. Ja helt perfekt är det för oss.

Jag vill bygga en kattgård men vi kan inte samsas daniel och jag var den ska vara i sådant fall. Jag vill ju ha en Maine Coon och eftersom vi redan har så många katter redan så tänkte jag att en kattgård skulle vara jätte bra. Sedan skadar det inte att Silver kan vara i den så slipper jag vara helhispig när han är ute för då vet man var han håller hus.



Jag har ätit  Modifast i 1vecka nu (inte helt dock) och har bara gått ner 1,5kg. Får väll skylla mig själv då jag ätit någon sallad också. Har varit duktig ändå för inga kakor eller godis på en hel vecka så guld stjärna till mig.
Hoppas det ska släppa lite så jag går ner några kilo till innan galan.

Nu ska jag titta på tv en stund för jag har äntligen fått alla ungar i säng. Hare gott//

Kommentarer
Postat av: Persan

Hur går det med halsen? Har den blivit något bättre. Din krake. Sjuk 2 gånger under semestern. Inge vidare. Men så har det ju inte varit nått vidare väder denna somamr iallafall... Men inte vill man ju vara sjuk för det... Suck... Krya på dig. =) Kram

2009-08-04 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0