hjälp vad tiden går fort....

Har inte hunnit med att blogga någontig........inte orkat heller :-)

Har inte så mycket att skriva om då vi inte gjort så mycket. Har möblerat om vårat vardagsrum lite.......tog bara typ 5dagar och få ordning på den kaosen. Nu ser det helt ok ut. Ska lägga upp lite bilder någon dag.

I måndags firade jag och gubben 10år tillsammans. Syrran och Janne var här och var barnvakt så vi kunde gå ut o äta lite gott. Tanken var att vi skulle gå på bio också men då vi inte bokade biljetter så var det självklart fullsatt.....så typiskt när man fått barnvakt för 1 gångs skull. Ja ja man får väll fixa Harry Potter på annat sätt då :-)

Har börjat med ett nytt försök och gå ner lite i vikt så nu äter jag Modifast. Försöker att inte äta nogot annat utan endast det i ett par veckor. Måste ju försöka i allafall.
Hittade kort från innan jag träffade Daniel och jag var smal då......snyft!!! Och hade långt hår....snyft, snyft!!

Det blev ett litet inlägg denna gång!

Hare gott//

Kommentarer
Postat av: Persan

Ja... Tiden går för fort... Suck. Trist väder också... Suck... Har inte hört från Karin än. Vi får se hur det blir. Vi avvaktar lite till =) Kram

2009-07-27 @ 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0