jävla väder!!!!!!!

Skit väder.......varför kan det inte vara fint väder bara.
Mamma har smittat ner mig så jag är genomförkyld vilket är jätte kul....NOT!!
Summering: genomförkyld, dåligt väder, städning, ungar som gnäller och jag som gnäller..............blä vad allt känns pest just nu.

Jag har tänkt att lägga upp ett litet kollage med bilder från begravningen men det får vänta lite då jag inte orkat titta på bilderna än. Allt var så fint så jag måste få visa. Jag får väll skiriva varning i rubriken så de som är känsliga inte tittar på just det inlägget.  Usch det var så hemsk! Så for jag tittade på kistan fick jag panik. Men det var jätte fint!
I lördags var det dax för mamma och Robban (min morbror) att börja ta tag i mormors lägenheten. Jag & syrran var också med o hjälpte till och det var tufft, väldigt tufft.  Ska inte gå in mer på det för jag orkar inte gråta nu när jag är genomförkyld.

Robbans gigantiska lägenhet ligger mitt i Sala centrum  så det är väldigt, väldigt nära till stan. :-)
Det är ett torg utanför precis som vi har i Karlskoga men ''tyvärr'' är de väldigt renliga av sig i Sala så en sopbil sopar av torget varje morgon kl.7 vilket inte alls var kul i lördagsmorse då vi inte gick o lade oss förens kl. var efter 1 på natten så jag ville inte vakna då men eftersom jag låg o sov i det rummet närmast torget så hade jag inget  val utan vaknade av sopbilen......jäkla sopgubbe!!

Nä ska ta mig en kopp te och tycka synd om mig själv en stund så hare gott//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0