Älskade mormor!!

Jasmin hade jättehög feber mest hela helgen. När vi var till eskilstuna i lördags låg hon i vagnen hela tiden och var helt utmattad av febern. Tanken var först att vi inte skulle åka men när hon väl vaknade vid 10 tiden i lördags så började hon prata om djuren vi skulle titta på så det var bara att sätta sig i bilen det. Vi hade tur med vädret nästan hela dagen. Mulet men inte regn förens vid 16 tiden och då hade vi gjort det mesta redan. Vi såg en massa djur som vi inte sett förut när vi varit där då det alltid annars är så varmt men denna gång visade de sig hela högen.  När vi kom hem låg jasmins temp på 41 grader vilket inte gick ner förens på söndag eftermiddag. Idag har hon varit feberfri så imorgon blir det dagis. Tanken var att jag skulle jobba imorgon men jag känner att jag inte kommer att orka med minsta griniga kund så jag kommer ligga hemma utan barn och tjuta mest hela dagen.
Fick ikväll beskedet att mormor ''äntligen'' hade somnat in. Med äntligen menar jag att hon nu slipper att lida längre. Tyvärr gjorde inte det att beskedet var nåot lättare. Mamma har suttit och vakat över henne i nästan 2 veckor så mormor gav inte upp lätt.

Har gråtit så mycket så det känns som huvudet ska explodera.
Hon har det iallafall bättre nu utan all smärta och elände.  Vila i frid älskade mormor.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch och fy. Förstår hur du menar. Skönt att veta att hon inte lider längre men sorgen blir inte lättare för det. Stora kramar till dig!!! Persan

2009-06-17 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0