Coop Forum Karlskoga = IQ befriat

Jävla nötter till personal i shop express kassan. VARFÖR tar de ''vanliga'' kunder i den kassan. Är det shop express så är det shop express och inget annat..
Blev förbannad och kläckte ur mig att varför har de en shop express kassa om de ändå tar vanliga kunder, det finns ju andra kassor till dem.....då säger hon i kassan......ja men det förstår inte de kunderna..............ööööööö det är väll ändå upp till den i kassan att tala om för de vanliga kunderna att denna kassa är endast shop express och hänvisa dem till de andra kassorna!
Hallå vakna personalen!! Nästa gång jag är där ska jag vara en riktig bitch kund och tränga mig för i kön om det är vanliga kunder framför och sedan ska jag begära att få prata med chefen och gnälla lite på han/hon också.
Det heter ju shop express inte snigel shop!!!    Blir sååååå förbannad!!
Händer typ varje gång man är på coop här i stan......det funkar ju i örebro så varför ska inte personalen i karlskoga klara av detta.
Nog om detta!!

Kan inte påstå att det blev något midsommarfirande men vi hade trevligt ändå med våra barn. Spelade lite PS2-Robo Jam med tjejerna så vi hade kul.
Igår var Jenny, Charlie och Elvis här på middag vid 15 tiden och de var kvar ända till efter 21. Det var jätte trevligt.  Barna spelade Robo Jam med Elvis som aldrig spelat det så han fick stortryk men roligt hade de.



Här kommer några bilder från förra helgen när vi var i Eskilstuna djurpark.






Just det....från i fredags så har vi nu 4st utekatter. Silver har smitit ur selen så många gånger sista veckan så jag satte på han dubbla halsband och släppte ut han. Först så smöga han iväg och när han insåg att han var fri så galopperade han iväg så fort han kunde. Typ 4 timmar senare dök han upp igen när klockan var 22.30. På lördagsmorgonen släpte vi ut han igen och nu håller han sig mestadels runt omkring men å andra sidan har det regnat en del så han har mest suttit på trappan. Jag är rädd bara att han ska bli påkörd eller skadad på något sett.

Imorgon är det jobbdax igen och jag kan säga att det skulle inte vara fel att få ta semester redan nu för jag har INGEN lust alls att jobba.

På lördag den 27 fyller Saga 6år och 2 veckor senare den 11 juli fyller jasmin 3år. Vi tänkte fira trollen helgen mitt i mellan så vi kan ha deras kalas tillsammans.
Fredagen den 10 juli är det dax för begravning som jag INTE ser fram emot. Usch...jag avskyr att gråta.

Hare gott//


Kommentarer
Postat av: L

Märkligt att dom inte har bättre ordning på snabbkassan. På andra ställen kan det ju bli ett himla liv om man gör något fel.

2009-06-22 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0