Snart semester!!

Bara en vecka kvar nu till semestern.............göööööööött!!
Kan ju hoppas att det fortsätter vara fint väder så att man får känna på en riktig semester.

Var o tattuerade mig igår.................aj! Gjorde jävligt ont men ska man bli fin får man lida pin....typ!!
Tog 1½ timme och efter 1timme höll jag på att tuppa av. Usch vad läskigt det var att bara bli helt svimmfärdig helt plötsligt utan förvarning. Fick lägga mig ner i 10 minuter så var det bara att köra igen.
Bilder kommer inom kort. 


Har ni hört om han som skulle leva för evigt och sov i tryck kammare.........han fick hjärtinfarkt och dog vid en ålder på 50år.
Japp, Michel Jackson är alltså död. The king of pop is dead
Saknad av vissa och hatad av vissa!!     R.I.P

Imöra fyller mellan trollet 6 år och planen är att åka till stugan hela dagen och grilla o bada. Ja barna får bada, jag mitt klappträ får ju inte bada på flera veckor eftersom jag tattuerat mig. Planering vad är det för något. Nästa tattuering blir i december. Ska tattuera foten då.

Igår var Silver borta hela dagen så jag trodde han blivit påkörd men han dök upp jämt efter 21 så då kunde jag slappna av igen. Hade värsta sinariumet i huvet!! Idag har han hållt sig runt huset än så länge.

Nu ska vi åka och införskaffa lite kalas prylar till Saga barnkalas på söndag.

Släkt och vänner är välkomna på fika den 5/7 kl.16 för att fira både Saga och Jasmins födelsedag!

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0