Vart tar tiden vägen??

Tiden bara rinner iväg. Jag hinner inte med någonting. I måndags jobbade jag till kl.17 sedan bar det av en snabbis till Therese för att kolla lite Me and I kläder för att sedan vara på PartyLite möte kl.18.30. Kom hem kl.21 och då var det bara att sätta på TV:n för att titta på Cityakuten eller bara sätta på. Parabolen hade ballat ur så efter 5 minuters mycket aggresivt försök att få igång den gick jag upp och satte på tjejerna tv istället. Fick igång parabolen sen, vet inte vad det var för fel.

Tisdagen slutade jag redan 14.30. Sedan sprang jag en sväng på stan för att sedan åka o måla kl.17. Kom hem vid 21 tiden och kunde inte varva ner direkt så jag gick inte o la mig förens vid 23.30.
Har gått ner i tid igen så nu kommer jag att sluta vid 14.30 hela juni. Hade tänkt att gå upp i tid igen från 1juli men vi får se. Har ju mått lite små taskigt sista tiden så det är superskönt att sluta tidigt.

Onsdagen var jag och barna till badhuset efter jobbet. Det var skönt att slappa lite i den varma bassängen. Kom hem vid 18 tiden och då stod Daniel och lagad Tacos. Mums!!

Idag har jag mest flängt fram och tillbaka. Jobbade mellan 7.30-8.30 sedan Kl.9 lämnade jag Ronja hos veterinären för kastrering för att flänga tillbaka och jobba några timmar innan det var dax kl.13 och åka hem o hämta Silver och Tussi. De skulle med till veterinären när jag hämtade Ronja för att få en varsin kattpestspruta. Kalaset hos veterinären gick på BARA 1300:-........jag som inte visste vart jag skulle göra av alla mina miljoner :-)

Nu ligger Ronja i soffan och sover en stund. Hon tror dock att hon kan göra vad som helst så hon försökte själv lite vingligt hoppa upp i soffan.......inte bra. Hon vet inte riktigt hur hon ska ligga för stackars magen.

Daniels bror P. och Therese  har idag fått tillökning i familjen.......ja vovven i allafall. Diva har fött lite bäbisar. Sista jag hörde var det 5st men vem vet det kanske fanns fler där inne.  Veterinären hade sagt att det var 2st, jo tjena vad fel han hade. Vet några som kommer ha fullt upp framöver.......hihi, Kram på er!
Ska bli spännande och se hur de ser ut. Har aldrig sett  så små valpar förut så jag hoppas att jag får komma och ta en titt sen när de fått ögon.

Nä nu ska jag ta fram mitt senaste virkprojekt och se om jag kan bli klar. Tänkte Milla skulle få den i 1års pressent, ja det vill säga om den passar ja för det är inte o ge sig fan på.

Hare gott!!

Just det, glöm inte LJUSPARTY PÅ ONSDAG 10 JUNI KL.18 hos mig!  Det finns ju Kiwi-jordgubb i sommarbladet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0