vart tog helgen vägen??

Svisch så var helgen slut och en ny arbetsvecka på G.  Kan inte påstå att jag hunnit med värst mycket i helgen. Idag har Jasmin, Sanna och jag varit och shoppat i örebro. Sanna fick en jättefin och dyr klänning till skolavslutningen. Det var inte lätt och hitta något extra fint som Sanna ville ha men tillslut så hitta vi en. Hittade även lite på rean som passa perfekt att lägga i ett paket till Saga när hon fyller den 27 juni.
Hittade även ett par tunikor till mig själv men Jasmin blev utan idag. Vilket i och för sig inte gör något då hennes garderob är fullproppad.....hihi. Älskar att shoppa kläder. Fick sms i fredags att Me and I kläderna kommit men de har jag glömt att hämta ut. Ska försöka göra det sen när Daniel kommer hem. Han är och hämtar Saga som varit hos farmor sedan kl.12 igår. Det var på tiden att hon fick sova borta. Det är jämt sanna som sover över hos diverse kompisar men saga får inte det än så hon får nöja sig med att sova hos farmor och mormor.

På tal om mormor (min mormor) så har jag lite dåliga nyheter. Läkarn har gett henna max 2veckor vilket det redan snart har gått en vecka så jag går på helspänn hela tiden och så fort telefonen ringer håller jag på att få hjärtstopp.
Hade verkligen hoppas på att få ha henne kvar ett tag till men GUBBEN där uppe  ville något helt annat.
Nä.....jag orkar inte tänka på det just nu!

Som jag skrev i tidigare inlägget så fick P. och Therese massa valpar här i veckan. 8st blev det så de kommer verkligen ha fult upp om ett par veckor.  Ni måste ju titta på bilderna hon lagt upp på sin blogg de är ju för söta.  jag har länkat  till Therese  blogg. 

Igår satt jag och tittade på tv hela dagen. Daniel var till Mantorp på folkvagnsträff (BugRun) så jag fick sova själv i natt. Kan säga att jag sov inte alls bra.

Glöm inte: Ljusparty Onsdag kl.18 hos mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0