aj, aj, ajjjjjj..............

Har stått upp hela dagen så min rygg värker nå grymt. Känns som ryggen ska gå sönder när jag sätter mig ner.
Har städat bort massa gamalt skit i skåpen i köket hela förmiddagen för att sedan börja baka som jag nu äntligen är klar med.
Det blev kladdkaka, marys goda kaka, snickerskakor och en sort till som jag inte har en aning om vad det heter men efter 3 omgångar så blev de ganska lyckade. De första 2 omgångarna fick jag slänga mer än hälften för det blev bara skit av dem.
Så det blir lite fika på Onsdag.

MELODIFESTIVALEN!!! Ja vad kan man säga. Det var i allafall tur att inte Snälla, snälla vann men det var inte långt ifrån. Jag satt på nållar och bara väntade på att få slänga ut TV:n men som tur var slapp jag det.
Jag fattar inte hur svenska folket röstar, hallå. Ja vem vet vi kanske vinner i år......not!!!

Måste säga att jag är riktigt nöjd men min blogg men några till finesser ska jag nog kunna klämma in nån dag.

Nu ska jag fortsätta titta på Miami Ink och sedan in i duschen en sväng!

Hare gott så ses vi // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0