Äntligen....

Har idag suttit hela dagen med att försöka förstå mig på det här med design på bloggen och har ni sett jag har lyckats!!
Måste dock tacka designadinblogg.se som har massor av bra hjälp. Jag har äntligen börjat förstå mig på alla dessa tecken hit och dit.

Dagen har löpt på rätt snabbt då jag suttit framför datorn HELA dagen. Sanna ska sova hos Amanda inatt och Saga ville sova hos mormor så det är bara lilla trollet kvar hemma. Kan säga att det räcker gott o väl då hon är högt och lågt och håller aldrig tyst. Ska bli skönt att få henne isäng så mina öron får vila lite.

Melodifestival kväll=myskväll men då det inte är några ungar hemma och jag INTE har någon lust att mysa men en lätt grinig och irriterad gubbe så får jag väll mysa men en stor skål med ostbågar.
Jag ger mig fan på att den där snälla, snälla vinner men då jäv.... är det sista gången jag tittar på melodifestivalen. Vad tänker svenska folket på när det röstade på den..........hallå den är AS dålig!!
Kanske bara satt gamla gubbar med avstängd hörapparat framför tv:n den kvällen. Fast hon ser ju inte speciellt bra ut heller så jag fattar verkligen INTE!

Imorgon ska jag nog försöka att baka lite till ljuspartyt på ***ONSDAG KL.18***. Usch jag avskyr att baka för jag lyckas aldrig.

Nu ska jag fortsätta med bloggen och se vad man kan hitta på mer för roligt.

Tack än en gång designadinblogg.se!!

Hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg design!! Jätteläckert! Jag försökte att få dit en klocka på min blogg också här om dagen. Men det verkar inte som det går! Jag tror jag kan komma på onsdag. Ska kolla upp det närmare. Svar kommer!

2009-03-15 @ 14:04:09
URL: http://apms.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0