Bättre.........

Nu mår jag bättre igen vilket är skönt men tyvärr mår jag inte helt bra. Magen spökar fortfarande lite. Tanken var att jag skulle ha jobbat igår men jag stannade hemma en extra dag vilket var tur för Sanna blev också hemma för hon hade jätte ont i sitt ena öra. Vi var till läkaren och japp det var en regäl öroninflammation. Läkaren sa att röret satt på plats men att det på något vis har slinkit igenom ändå. Hon fick örondroppar och penicillin så hon borde bli bättre snart. Hon hade ont igårkväll när hon skulle sova men idag verkar det ok eller så var det för att hon ville gå ut i snön o leka en stund.

Jag känner mig trött o irriterad på allt för tillfället. Händer ju inget roligt, inte ens på helgen. Tiden bara rullar på!! På tal om tid så är det ju dax att ställa om klockan inatt. Kommer säkert att glömma bort det för det brukat jag ju göra.

Har fått tillbaka min låsning i höften vilket inte är kul då det känns som jag ska trilla ihopnär jag gör vissa rörelser. Det gör skitont!!! Skulle behöva beställa tid till kiropraktorn men jag avskyr när det knakar o brakar överallt. Urk!!

Har inget mer att berätta då det inte händer så mycket i mitt tråkiga liv // Tjao



Min kära Zebra har gått i spillror!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars zebran. Tur du kunde limma ihop den hjälpligt.

Får hoppas Sanna är kry nog att gå till skolan i veckan som kommer så du kan komma och ha roligt med oss på jobbet.. =)

Vi ses imorrn. Hoppas jag... ;)

2009-03-29 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0