Dagen middag....

 

Så här såg dagens middag ut.....lite småbränd men den gick faktiskt att äta.
Hittade ett nytt recept i ett Viktväktar häfte som jag bara var tvungen att prova. Någon sorts makaronipudding med kyckling, färska champinjoner och purjolök. Helt ok men lite mer kryddat skulle det ha varit. Blir kanske bättre nästa gång. Måste ju tänka på figuren så nu ska jag försöka att köra gärnet fram till sommaren så jag inte behöver skämmas på stranden.....precis som att jag brukar vara på stranden....not!

Idag har jag varit på jobbet och det var måttligt roligt. Kände mig väldigt anti mot det mesta idag men jag överlevde dagen. Kvällen har gått smärtfritt den också fast gubben inte varit hemma...kanske därför det gått så bra....hihi!!

Imorgon är det målardax och det ska bli superkul då jag inte var med förra veckan. Hittade sist jag var där en supersöt måne lampa men en ängel sittande på så det ska bli mitt nästa projekt. Bara hoppas att den finns kvar.

Jag hoppas på att partylite leveransen ska komma senast på onsdag. Spännande!!!!!

Hare gott // Åsa


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som en spännande maträtt =) Jag gjorde bara pastagratäng. Hade ingen fantasi. Plus att det fick gå fort. Skulle iväg. Hoppas ljusen kommer på onsdag. Jag är nyfiken på mina blandningar... hi hi.. =)

2009-03-30 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0