Helgen....

Helgen har varit lugn. Lördag städade jag lite och så var jag till Fyra Ben och köpte kattmat. Det går en del kattmat med 4 katter i huset. Det blev en 15kg säck så vi kanske klarar oss 2månader igen...kanske!!

Igår var jag hos mamma och hade ljusparty. Det gick bra. Tycker det är skitkul att ha ljuspartyn synd bara att ingen vill boka mig. Är det mig det är fel på eller vill folk inte köpa ljus. Ljus går ju ALLTID åt speciellt när de lucktar så gott.
Ska beställa lite ur Sommarkatalogen nu när vi får lön så jag har lite nya saker att visa.

Satte på Silver halsband igår då han smet ut för mig igen. Tog av det under vinter eftersom han ändå inte skulle vara ute. Pälsen blir så ful där halsbandet sitter.  Militärgrönt.....skitsnyggt! Han var dock inte så road av att det pingla kring halsen på han men så går det när man smiter.

Idag har jag varit hemma eftersom Jasmin har haft feber och en jäkla hosta. Men det är ingen större fara med henne så imorgon får hon gå till dagis igen.

Hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag hittat hit =)

Eldade det där stora ljuset jag köpte från PartyLite, det doftar underbart!

2009-03-24 @ 19:36:13
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0