morrrrrrrrrrrrrrrrr!

Satt i ca 5timmar igår och försökte ändra på min blogg men va faaaaaaaaaan jag fattar ju ingenting. Det slutade med migrän efter att jag dessutom hade skrikit åt 3 ungar som inte lyssnar.
Jag började förstå LITE i alla fall men som ni ser så har inget ändras då det inte blev som jag ville. JAG BEHÖVER EN SNABBKURS I KODER!!!! Inte lätt när man är teckniskt invalid.
Fick min NYA telefon idag.....KUL men då var man där igen när man inte fattar någontin. Jag kund iallafall ringa på den!!
DEN ÄR ROOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSA!!

Imorgon bär det av in till Örebro för att shoppa ny vagn till Jasmin då jag sålde hennes emmaljuna scooter och insåg att den sulkyn vi har är INTE så stabil men klossen Jasmin i. Så då har jag sålt min telefon SE W890i för 1100:- samt satt ut sulkyn på annons för att få in lite cash till den nya. Jag ÄR vagntokig så jag bara måste ha en sån här till Jasmin. Den är ju roooooooooooossssssssssssssa!!



Såååååååååå snygg!! Färgen kallas Bubblegum!!

Ville ha en brio race från början men den fanns inte i rosa då jag fick för mig att jag skulle ha en rosa vagn till lilla trollet så jag kompenserar nu. Ska sälja lite bilstolar också som Jasmin inte använder längre så får jag ihop till hela vagnen vilket gör att jag inte behöver ha dåligt samvete eller????

Ja ja man lever bara en gång så varför inte göra sådan man tycker om!!

Igår var vi o hälsade på Karin, Emil och Liam i Kristinehamn. Det var jätte trevligt! Emil och Jasmin lekte lite men Saga var inte lika road. Hon tyckte dock om kexen väldigt mycket med pricke korv på. Tror hon åt typ 6 stycken.

Saga har spenderat kvällen med att ta kort men digital kameran så jag måste ju vis vad fina kort hon tagit.




Ja fina o fina det går ju att diskutera!




Nä nu ska ungarna få kvällsmat så vi ses och höres // Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0