Ny vecka!

Då var det ny vecka och jag började den med att vabba idag men imorgon blir det jobba av. Blir lite hattigt denna vecka då jag ska vabba typ varannan dag.  Ska vabba på onsdag igen och då ska Saga och jag åka in till kristinehamn och hälsa på Karin, Emil och Liam. Sedan kanske det blir jobb igen på torsdag för att vabba igen på fredag. Urk!

Trevligt väder vi har....typ snöstorm ute. Sanna fick gå hem från skolan själv idag för jag hade ingen lust att gå ut detta väder. Jasmin hämtade jag redan kl.12.45 idag då det går magsjukan på dagis och jag inte vill att Saga ska åka på det nu när hon knappt äter något. Jasmin får hålla sig hemma ett par dagar so får vi hoppas att vi klarar oss från skiten.

Igår var vi till Sala över dagen och hälsade på min morbror Robban och kusin Noah som är 10år. Har inte sett Noah sedan han döptes vilket var typ när han var 6månader tror jag. Kan säga att han hade växt lite...hahahaha!
Hälsade på mormor som ligger på sjukan i Sala och längtar hem. Hon var sig till hälften sig lik men den andra hälften var sig inte lik. Hon som alltid är så smal var jätte rund i ansiktet men det kan ju bero på all kortison samt allt godis hon trycker i sig. Det var iallafall jätte kul att få träffa henne och jag hoppas hon får åka hem snart.


Jasmin, Tilde, Saga, Sanna, Tove och Noah.


Passa på att ta en bild på syrran när hon vände sig om....hihi!!


Tyvärr gjorde hon samma sak mot mig!!

Är det någon som är intresserad av att ha ljusparty i Mars för det är REA och om jag får säga det så är det jätte bra reablad. Min favo doft är tillbaka och så är sockerdricka tillbaka vilket var en väldigt omtyckt doft.

Nä nu ska jag ta den ena ungen och slå den andra med för nu har jag tröttnat på detta bråk. Fan att de aldrig lär sig att jag blir oxtokig att detta kivande. Tooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggg!!!!

Ännu en trevlig dag.....hare gott // Åsa

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är intresserad! Det vet du nog redan :D

2009-03-05 @ 08:40:01
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0