Skit mage!!

Jag hatar min mage. Den ballade ur totalt igår kväll. Önskar jag kunde byta mage, då kunde jag kanske byta till en mindre när jag ändå är igång.
Var på lansering av PartyLites sommar katalog i går kväll. Åkte direkt efter jobbet för att hjälpa till att plocka fram alla grejor som skulle visas. Det roliga varade dock inte länge förens magen brakade ihop. Kramper hej vilt och jag kunde ju inte åka hem då jag erbjudit mig att hjälpa till. Överlevde dock kvällen och kom hem vid 21.15. Kan säga att magen har inte varit så kass på länge. Kände inte för att sitta på jobbet idag med trasig mage så jag stannade hemma.  Tyvärr mår inte magen så mycket bättre mer än att kramperna har avtagit. Får se om jag orkar jobba imorgon.

Ja ja en dag i taget!!

Hare gott ni som kan // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0