Bra och dåligt....

Helgen har varit bra och dålig.
Började fredagen med en sväng till Lek och Buslandet i örebro med Persan och Karin och en hel arme med ungar. Jag hade med mig Sanna, Saga, Tove och Tilde. Gick relativt smärtfritt om jag bortser från mina brännmärken på armarna som jag fick när jag åkte Dinosauriekanan med karin. Kan säga att det har gjort ont hela helgen.


Sanna i Vulkanen!

Lördagen började jag med att säga: Det är INTE min tur att damsuga idag utan det får någon ANNAN göra!!!!!!
Ha, ha det blev gubben som tog tag i snabeldraken vilket var bra för han är mer nogrann än vad jag är. Jag dammade lite istället och stälde ner katternas kloställning i källaren istället och så lyckades jag trampa sönder skoställningen. Efter lunch bar det av till Ikea för köp av värmeljus då det var slut hemma och så självklart blev det en ny skohylla som tyvärr står betald kvar på Ikea. Suck!!! Ja vi får åka in och hämta den nån dag som tur var men nu står det skor överallt i hallen istället.
Mamma ringde också för att tala om att mormor bara blir sämre och sämre. Mamma och syrran ska ta en tripp dit på fredag så jag hoppas jag kan följa med.

Söndag blev det inte mycket gjort. Kl. 14 var vi på kalas hos Anton som fyllde 7år. Alla hade skramlat ihop till en studsmatta vilket gjorde honom väldigt glad. Sedan fick alla hjälpa till att montera ihop den....jej!!!!

Anton 7år!


Mamma ringde igen på kvällen och sa att mormor åkt på lunginflammation igen och är jätte dålig så de måste avbryta cellgiftbehandlingen. Risken nu är att det går utför väldigt snabbt vilket inte alls är roligt då jag hade hoppats på att hon skulle vara skaplig över sommaren i allafall. Urk!!

Avslutar med lite mer bilder från helgen.




Tindra!


Micke med Amelia!


Diva!


Jasmin försöker gosa med Tindra!

Hare gott//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0