Födelsedagsfirande !

Idag har vi firat Sanna. Det gjorde vi med en stor smörgåstårta ute i trådgården. Vilken tur med vädret det blev, strålande sol.....ja kanske inte hela tiden. Hon fick massor av fina saker och kläder.






Denna vecka lyckades jag jobba hela 2 dagar. Tisdagen hade med sig en liten förkylning till mig så jag orkade inte till jobbet på onsdagen. Jasmin var inte heller helt kry så hon och jag stannade hemma.
Det är så skönt att vara långledig, blir nog tyvärr hårdare bara att ta sig till jobbet på måndag. Urk!!

Jag försöker mig på att göra om min blogg men tyvärr är det inte det lättaste. Kanske går lite lättare nu när snälla Therese visat mig lite hur man skapar colage. Vad tycks om mina fina colage?? Ja, ja jag håller på att lära mig men jag tycker det var riktigt kul när man har ett vettigt program att jobba i.

Jag ska återgå till skapandet så hare bra // Åsa


Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

titt så fint de blev ;) söt bild på Amelia när hon väntar på maten hahaha! Kram

2009-05-22 @ 10:21:14
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0