Griniga kunder.....

Idag har det inte alls varit kul på jobbet. På mina 7h tog jag endast 38 samtal (ska typ ta 70 på den tiden).
Griniga var kunderna också. Blääääääääääää! Hoppas morgondagen blir bättre.

Imorgon är det dax för Rising Star.......lyckades få tag på en biljett som tur var så här i sista stund. Kronhallen hade massa biljetter  kvar. 

Har varit och målat idag......gick väll inget vidare tyvärr. Ska försöka måla en katt som ska se ut som silver men det slutade med att jag grundmålade om katten innan jag åkte hem så jag hoppas på bättre lycka nästa vecka.

Måste förbi 4-ben eller Arken Zoo som det tydligen heter nu imorgon och införskaffa en antifesting mojäng till Ronja då hon ligger hos Sanna i sängen mycket så kan det vara bra att försöka undvika de småkrypen så mycket som möjligt. Måste hämta Ronjas namnbricka också. Nästa vecka ska Ronja kastreras. Jag vill inte ha massa kattungar plus att hon gapar så när hon löper vilket hon gör nu självklart. Tussi löper ocksånu men hon säger nästan inget.

Nu ska jag glysa en liten stund på tv innan John Blund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0