JAG GER UPP!!!!!!!!!!

Jag är sååååå trött på folk eller folk o folk, visst folk i allafall!

Idag fyller stora trollet 8år. Stort Grattis Sanna! På torsdag blir det födelsedagskalas men det duger inte för vissa att komma då.  Någon blev sårad av att vi dök upp försent på ett kalas samt att vi ätit redan så då ska denna person sura och låta det gå ut över stackars Sanna. Ja ja sura på för jag är så jävla trött på att det ska krusas för vissa. 
Om det nu var att jag missuppfattade att det var mat vi skulle få så förlåt! Men jag tycker ändå inte att Sanna ska behöva lida för det. Denna peron brukar ju aldrig dyka upp den dagen man bjuder in så om någon ska sura så är det väll alla vi andra då men jag orkar ärligt inte med fjanterier så stanna hemma då!!!!!!!!!

Jag har bjudit in släkten till smörgåstorta på torsdag och behagar det inte att komma då så behöver de inte dyka upp någon annan dag heller för så roligt är det inte att behöva baka och städa till fler dagar än man behöver.

JAG TÄNKER I ALLAFALL FIRA MIN DOTTER DÅ!!!!   Och min sida av släkten kommer då.

Förhoppningsvis har min ilska lagt sig tills dess men det är inte o ge sig fan på! Hur jag än gör så blir det ALLTID fel.

Lyckades överleva en dag på jobbet utan en ända grinig kund.......GÖTT!!
Hoppas bara att det går lika bra imorgon också samt Onsdag.

På onsdag måste jag handla så jag kan göra smörgåstårta på kvällen, för att inte tala om att jag behöver stressa ihop lite kakor också...................URK, vill inte baka.  Tanken är att jag ska hinna baka bullar också men imorgon kommer jag inte hem förens tidigast 20:30 o då orkar jag inte ställa mig och baka.
Vi får hoppar över badhuset på onsdag och ta det på fredag istället för vi är ändå lediga då.  Känner att det inte finns tid att bada på onsdag.

Har inte lagat någon mat idag så jag har ingen matlåda tills imorgon o inga pengar heller så det blir att svälta. TREVLIGT!!  Nog för att jag behöver banta men mat klarar man sig ju inte utan.

Hare gott // Åsa


Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

Vi från Noravägen kommer iallafall :D Kram

2009-05-19 @ 21:43:16
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0