Life sucks...............

Är trött på allt och alla just nu.

Ringde till jobbet i måndags då jag fick vara hemma med jasmin som har feber och frågade min chef om hon kunde kolla upp om semester som idag då mamma och syrran ska åka till västerås för att hälsa påmin just nu VÄLDIGT sjuka mormor. Chefen skulle kolla upp det på direkten och sedan återkomma.........idag är det fredag och hon har fortfarande inte hört av sig! DÅLIGT STIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så jävla arg, ledsen och  förbannad plus att jasmin varit vaken halva natten och skrikigt med hög feber och ett nu väldigt KLETIGT öra så jag är JÄVLIGT trött också.

Gubben får vara hemma med henne idag för jag tänker följa med till min mormor o hälsa på ändå.!!!!

Man kan säga att jag retar mig på allt just nu. Har ingen lust alls att gå tillbaka till jobbet på måndag för som vanligt när jag varit hemma några dagar så förändras det något på jobbet.........ja PERSAN jag menar eran FLYTT och jag har väll inte sådan TUR att gubbjä.... flyttat med er?????? Nä, TUR finns INTE med i mitt liv!!!
Även fast jag trivts relativt bra på jobbet så tror jag det är dax att söka vidare någon annan stans nu för jag har tröttnat på all skit runtomkring. Även de små sakerna på jobbet känns hopplösa!
Det skulle vara superkul om min syster kom tillbaka till jobbet som hon funderar på. Dock är det beslutet inte det lätaste då läkarn sagt att får hon samma problem med armen igen när hon gått tillbaka till ett jobb som gjort henne sjuk från början får hon ingen ersättning. Men vem fan kan leva på sjukersättning i dessa dagar. Puss på dig systeryster!!

Detta är mina senaste projekt jag målat.....har fått dille på änglar.



Denna ska det vara belysning i som ska stå i Jasmins lilla sovalkov.

Har fler änglaprojekt på gång. Tycker de är så fina. Vet dock inte vart jag ska göra av dem allihopa.

Har i två dagars tid egnat min tid åt virkning och Desperate Housewives. Har titta på hela säsong 1 samt lite på säsong 2. Har nämligen inte följt serien när den gick på tv:n. Jag har ju dille på tv serier så vi tar den med.

Nä nu ska jag hjälpa jasmin att bygga pussel en liten stund innan det är dax för mig att åka.  Hon älskar att bygga pussel. Hon är jätte duktig.......hon bygger pussel som är från 6år samtidigt som hon sjunger.

Hare gott // Åsa

(Känner mig lite bättre nu när jag fått klaga lite)





Imorgon ska jag ut till syrran i stugan och hjälpa till att vårstäda. Hela släkten ska dit kl.9 och få frukost sedan kör det igång. Kan ju hoppas på fint väder iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0