Liiiiiiiiiiiite bättre......

Ja lite bättre är det men fan inte mycket. Om man bortser från ungarna har jag inte bråkat med någon sedan i fredags då jag rök ihop med min far lite smått. Ja i och för sig så rök jag ihop med Daniels syster lite också när vi var där i lördags för att fira hennes 30-års dag.

Kan inte påstå att jag gjort mycket de sista dagarna.

I lördags var vi ut till syrrans stuga för att hjälpa till med lite vårrensning. Hon bjöd på frukost, fika och lunch. Där efter begav vi oss till Kattis (Daniels syrra) för att fira henne. När vi kom in där sena som vi var och såg att de satt och åt blev det lite pinsamt då vi redan ätit hos syrran precis så då blev Kattis lite sur och menade på att varför ringde vi inte och sa det då.......öööööö varför sa hon inte att vi skulle få MAT när hon bjöd in oss då!! Mitt griniga jag tände direkt och det blev pinsamt tyst. Men va fan har hon att bli sur över. Hon sa aldrig att det skulle bjudas på mat så då tog vi förgivet att det bara var fika.
Men den perfekta familjen som hon har/är så skulle hon aldrig erkänna att hon gjort något fel.
Skit samma om hon blev sur.....jag orkar faktiskt inte bry mig.

Söndagen spenderade jag mellan 13-17 i örebro på Scandic. Det var möte med PartyLite.

Måndagen blev det inget jobb då jag inte orkarde. Mår ju inte riktigt bra just nu varkenb fysiskt eller psykiskt så jag kommer vara hemma några dagar för att ladda min batterier. Vet faktiskt inte varför jag mår så ruttet. Är lite av varje kanske. En väldigt sjuk mormor, 3 väldigt otacksamma och gnälliga ungar. Minsta lilla motgång just nu känns JÄTTE stor. Funderar starkt på att slå en stekpanna i huvudet på mig själv.
Min snälla vän Therese följde med mig på bio igår för att jag skulle komma hemmifrån vilket var välbehövt. Bara att få släppa allt hemma en stund är mycket värt.  Tack Therese!

Idag släppte jag allt igen i ett par timmar för att åka och måla lite. Tyvärr var det inte alls lika roligt idag.

Ser fram emot fredag då ska jag till Cicci på grillkväll med gamla jobbgängetoch det hoppas jag blir trevligt.

Ska väll försöka att ta mig till jobbet på torsdag. Måste hur somn helst ringa till jobbet imorgon för att kolla leget lite då jag lämnat in ledighetsansökning för måndag 18/5 då dagis har stängt igen. Fick ju inte ledigt förra gången så det blir säker samma sak igen. Sanna fyller 8år då också den 18 maj + att hon ska till öronmottagningen kl.14.30 så jag kan helt enkelt inte jobba ändå på eftermiddagen.

Nu vet ni att jag lever fortfarande i alla fall så hare gott alla ni som orkar :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att du känner dig en smula bättre iallafall. Det låter som du har en hel del att se fram emot. Grillning osv. Inte illa. Karin är sugen på att hitta på nått att göra. Vi kan väll snacka ihop oss. Kram

2009-05-12 @ 22:09:13
Postat av: Tanten

Fniss fniss. Gilla det där med stekpannan...

Du måste ju komma till jobbet o titta på alla nya som ramlat in. Dom har ockuperat våran plats!!!

2009-05-13 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0