livet suger fortfarande.........om inte mer!!

Vill inte städa, vill inte laga mat, vill inte vara tjock, vill inte jobba, vill inte må dåligt, vill inte vara ledsen, vill inte, vill inte, vill inte!!!!!

Vad jag vill är att: ha mycket pengar, slippa städa, slippa jobba, slippa laga mat, slippa vara tjock, slippa må dåligt, slippa vara ledsen!!!!

Jag kan fortsätta i all oändlighet.....................................................

Tyvärr så har jag ingen tur alls och har nog aldrig haft det heller!

Jag önskar..............1, 2, 3, 4.................näpp det blev alldeles för många önskningar!!!

Ska gå och dra något gamalt över mig och hoppas att morgondagen ger mig lite sol och om möjligt lite bättre humör.

Men vem försöker jag lura igentligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch. Låter som du inte mår någe vidare just nu. Vi får försöka hitta på nått roligt! Karin hänger säkert på och kanske Lennart med om hon är på humör. Det kan ju pigga upp en smula iallafall. Jag hoppas att dina önskningar slår in för dig =)

2009-05-09 @ 10:10:16
Postat av: Anonym

Det låter som Pernilla skriver att du inte mår så bra :( Som hon även skrev så hänger jag gärna med på nått som kan muntra upp oss! :) Vi kan bestämma nått tycker jag!

2009-05-09 @ 18:46:31
Postat av: Anonym

Men snälla nån. Är det så illa?

Äh. Du har ju en familj. Kissar. Hus. Jobb. Oss, ups, solly glömde... O en solig dag utanför fönstret. O så har du säkert mycket mer oxå. Se till o höll ögonen öppna nu så du inte går in i väggen...

2009-05-10 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0