Party time!!

....eller Ljus Party iallafall. Hade tänk att ha ett nu i maj men jag hoppade över det och tänkte ha ett i juni. Planen är nog torsdag den 11 juni. Är det någon som kan/vill komma då?!?!?!?

Jag hoppas jag hinner får de nya grejerna till dess!!

Har idag bara haft griniga kunder igen vilket ledde till en regäl huvudvärk jämt innan lunch men jag tryckte i mig ett piller och käkade lite så som tur var gav den sig.
Har varit på Rising Stars idag och alla var jätteduktiga. Mackan sjöng bra och det gjorde Jossan också. Skulle vara kul att höra Jossan sjuga solo någon gång. Hon har så fin röst.

Eftersom jag bantar ska jag nu slafsa i mig en kebab talrick :-)

Hare gott :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag kan inte komma den 11/6. På kvällen är det skolavslutning på Bråten.... Kram

2009-05-28 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0