Picknick imorgon..

Imorgon är det dax för picknick med Persan, Karin och L. och en hel hög med ungar. Ska bli kul att komma ut lite. Vi ska till Kristinehamns skärgård.
Har irrat omkring som en tok och letat efter picknick filten men den är spårlöst försvunnen. Får nog ta en vanlig fleesfilt istället.
Ska iväg direkt imorgon bitti vid 10 och handla lite blommor först så jag kan få lite fint här utanför. Tänkte ha några blommlådor med lite fina blommormed mycket färg.

Igår var jag hemma från jobbet då jag vaknade med migrän men idag har jag jobbat. Systeryster var och hälsade på lite då hon senare i år ska komma tillbaka och jobba ``någonstans´´ i huset.  Hon satt hos mig och lyssnade med på några samtal.

Här kommer lite bilder från Rising Stars.



Syrrans sambos dotter Jossan och son Mackan var båda med och sjöng. Barnas kusin tilde var med och dansade. Sanna var med bland alla elever som hjälper till med lite sång o dans. Lyckades dock inte ta någon bild på henne!

Hare gott och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

Jäklar! Här har det skett renovering minsann! Snyggt det blir ;) JAG kommer på ditt ljusparty med mamma o zacke i släp ;) Ses på måndag. Kram

2009-05-30 @ 23:56:18
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0