Picknick!

En lyckad dag med picknick i Kristinehamns skärgård. Sol och varmt....skönt!
Är dock lite små röd på vissa ställen men det är ju det sommar handlar om. Bränna upp sig var och varannan dag :-)
Barnen skötte sig riktigt bra faktiskt.  Ingen som ramlade i vattnet men en Jonathan som nog väldigt gärna ville bada tror jag....hihi! Ja vovven tyckte om att bada för han sprang i vattnet direkt. Så söt!
Det här får vi göra om igen för det är så jättefint i skärgården.








Som jag skrev för ett par dagar sedan ska jag ha ljusparty i juni men jag fick boka om dagen så det blir, 
Onsdag den 10 juni kl. 18 istället. Hoppas det är många som kan komma då.

Idag ska jag köpa blommjord så jag kan plantera alla blommor jag köpte igår. Det blev en hel hög med blommor så det ska bli kul att få lite färg härute. Då kanske inte alla strirrar på vårat fula hus utan på blommorna istället :-)

Hoppas alla mammor får en bra morsdag.

Hare gott allesammans/

Kommentarer
Postat av: Lennart

Man får tacka för en lyckad dag.

Vem är bruden som posar så fint...

2009-05-31 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0