Halloween

Ja det blev inte någe märkvärdigt denna helg heller. Vi var bjudna på Helloween firande hemma hos Helena och Kent men då Jasmin fortfarande hade feber igår så fick vi vara hemma. Jag har börjat känna av i halsen men har ingen feber.....peppar, peppar!!
Jag var ledig i måndags då dagis hade stängt så jag hade tänkt hitta på nåt roligt med barna med då Saga hade väldigt hög feber och spytt fick vi vara hemma. På tisdagen så hade Sanna fått feber också så det var bara Jasmin som fick åka iväg till dagis. Tyvärr så ringde de från dagis på torsdagen redan kl.9 för då var det hennes tur att bli sjuk. Daniel låg hela förra veckan och denna har alla barna haft feber. Det är bara jag kvar nu vilket är helt otroligt då jag alltid brukar vara först att få alla baciller.

Började titta förra veckan på One Tree Hill och har nu efter en hel vecka hemma med alla ungar kommit till slutet på säsong 5. Det är samma visa varje gång jag börjar titta på en ny serie.....det går ju fan inte att sluta sen skadar det inte att Chad Michael Murray är såååååå snygg. 



Sååååååååååååååååååååå snygg!!  En av mina favoritfilmer är House of Wax och det är INTE för att Paris Hilton är med! ;-)

Tänk att vakna bredvid honom på morgonen!!
Tillbaka till verkligheten........

Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu utan kan jobba veckan som kommer för jag förlorar så mycket pengar på att vara hemma och det är inte långt kvar till Jul nu....tiden tickar på snabbt.

I onsdags var jag iväg med Gizmo så nu är han kastrerad. Inga kattungar med honom som avelshane.....snyft! Han blir bara vackrare och vackrare ju större han blir.
Lillskruttan Wizla har kommit in i gänget helt otroligt bra. Hon håller sig mest med Gizmo men försöker hela tiden att få med de andra i sina race. Silver bara tittar på henne men Tussi hänger med ibland.

WIZLA!!






Allt för nu....hare gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0